Kolding Netavis

Ild i affald

Elo Christoffersen

Der er gået ild i noget affald.

Lørdag ved 12.30-tiden gik der ild i noget affald hos affaldshåndteringen Energnist i Kolding på Bronzevej.

Der kunne ses røgudvikling inde i bygningen.

Trekantbrand gik i gang med, at få slukket ilden i affaldet.

Se video og billeder nedenunder…

{youtube}SzsMY-WxPv0{/youtube}

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel