Kolding Netavis

Brandvæsnet kørte til markbrand: Men…

Elo Christoffersen

Trekantbrand kørte til en markbrand.

Ved 19.20-tiden lørdag aften fik Trekantbrand en melding om en markbrand på Skibelundvej lige i udkanten af Sønder Stenderup.

To brandbiler samt Trekantbrands indsatsleder kom til stedet. Det viste sig, at ilden stort set var gået ud. Og det var en landmand, der på lovlig vis brændte stubmarken af.

Det var åbenbart en forbipasserende, der havde set, at det røg fra marken og troede at det brændte – altså uden at der var opsyn med dette. Men det var der og Trekantbrand kunne derfor hurtigt returnere til Kolding med uforrettet sag.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel