Kolding Netavis

Batterier brød i brand i bryggers

Elo Christoffersen

Der var en del røgudvikling inde i huset.

Der udbrød tirsdag ved 11.10-tiden brand i lithium batterier, der var under opladning inde i et bryggers i et hus på Havremarken i Nr. Bjert.

Trekantbrand rykkede ud og fik slukket ilden:

– Der var ild inde i bryggerset og der var en del røg inde i huset. Heldigvis havde beboerne flere røgalarmer inde i huset og fik derfor alarmeret brandvæsnet. Derfor gik det ikke værre end det gjorde, fortæller indsatsleder hos Trekantbrand, Ronni Petersen, til Kolding Netavis.

Ilden var hurtigt slukket og der skete kun mindre skade.

Se billederne nedenunder…

 

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel