Det kunne være gået grueligt galt. Årvågne naboer ringede efter brandvæsnet.
Mandag eftermiddag måtte Trekantbrand – station Kolding – en tur til Rugvænget i Vonsild. Her var indløbet en alarm om ild i et hus.
-Der var gået ild i en juledekoration. Vi fik slukket ilden i juledekorationen og luftede efterfølgende ud i huset, fortæller indsatsleder hos Trekantbrand, Arne Christensen, til Kolding Netavis.
Der skete skader på stuebordet og gulvet. Men ellers ingen skader, tilføjer indsatslederen.
Der var ingen hjemme i huset. Det var derfor årvågne naboer, der alarmerede brandvæsnet.
Se billederne nedenunder…

Der var ingen hjemme. Derfor ventede Trekantbrand og politiet udenfor, inden de kunne komme ind. Foto: Elo Christoffersen 
Foto: Elo Christoffersen 
Foto: Elo Christoffersen 
Foto: Elo Christoffersen

