Kolding HK taberdømt efter en ellers flot kamp i sæsonåbningen i slutningen af september.
Kolding HK taberdømt: Kolding HKs kvinder i 2. division vandt 27. september sæsonåbningen mod Rødekro-Aabenraa med cifrene 27-19 i Parkhallen i Kolding. Men jubelen blev kortvarig, da holdet efterfølgende er blevet taberdømt.
Desværre viste det sig efter kampen, at Kolding HK havde brugt en spiller for meget på holdkortet, hvilket strider mod reglerne. Som følge heraf er kampen nu officielt taberdømt for Kolding HK.
Det betyder, at den flotte sejr ikke tæller. Og holdet må starte sæsonen med et nederlag.
Kolding HK spillede tidligere på ugen en udekamp mod Team Esbjerg – en kamp Kolding vandt 25-34.

