Så er der for alvor kommet gang i håndboldsæsonen. Kolding HK’s 2. divisionskvinder vandt lørdag 27-19 over Rødekro-Aabenraa.
Kolding HK tog sejren over Rødekro-Aabenraa: Lørdag startede den nye håndboldsæson for Kolding HK. Og første gang hjemme i Parkhallen var mellem Kolding HK og Rødekro-Aabenraa i kvindernes 2. division.
Det blev en tæt kamp. Kolding HK kunne gå til pause med en 12-10-føring. Men i anden halvleg fik Kolding lagt mere tryk på gæsterne. Og halvvejs i anden halvleg trak Kolding HK mere og mere fra. Det endte da også med en sejr på 27-19.
Se billederne øverst i artiklen…
OPDATERING
Resultater fra de to andre kampe lørdag…
3.division kvinder
Kolding HK – IF 92, Esbjerg: 24-27
Serie 1 herrer
Kolding HK – Toftlund IF: 23-22

























