Det danske band Kalaset åbnede fik fredag skudt gang i årets Grøn i Kolding.
Kalaset åbnede fra Middelfart havde deres debut på Grøn i Kolding med en energisk og mindeværdig koncert. Publikum lod sig begejstre af bandets optræden. Kalaset formåede at skabe en festlig stemning og fik folk til at danse og synge med til deres velkendte sange som “Vi uendelige”, “Kaos kan være smukt” og “Riv i mit hår”.
Det blev en debutkoncert, som publikum vil huske længe og som satte gang i festen på Grøn i Kolding.
Se billederne øverst i artiklen…







