Kolding Jazzklub præsenterer fantastisk internationalt jazzband.
Internationalt jazzband giver koncert i Kolding: På søndag den 5. oktober kan jazzelskere glæde sig til en enestående koncert på Godset i Kolding, når Finn Burich International New Orleans Jazzband indtager scenen. Bandet tæller blandt andre den verdenskendte banjospiller og sanger Don Vappie samt de dygtige musikere Harry Kanters fra Holland, Thomas l’Etienne fra Tyskland og Frederik Van den Berghe fra Belgien.
Sammen vil de levere traditionel jazz på højeste niveau med en underholdende og rytmisk atmosfære. Publikum kan se frem til et alsidigt repertoire, der spænder fra klassiske New Orleans-numre over swing og blues til caribisk-inspireret musik.
Koncerten starter klokken 12.30, og dørene åbnes allerede klokken 11.30. Billetter kan købes her. Hvis der er billetter tilbage på selve dagen, sælges de ved indgangen fra klokken 12.

