Kolding Netavis

Indbrud i gravemaskiner på byggeplads

Elo Christoffersen

Ukendte gerningsmænd slap væk med flere ting fra byggepladsen i Vonsild.

Der har været indbrud i tre gravemaskiner på byggepladsen på Poul Hansens Vej i Vonsild. Der er stjålet håndværktøj og der er tappet diesel af gravemaskinerne, oplyser Sydøstjyllands Politi.

Indbruddet er sket mellem klokken 17 fredag til lørdag formiddag klokken 10.

Hærværk

Der har også været udøvet hærværk på en VW Jetta, der holdt parkeret på Duevej i Kolding.

Sidespejlet er blevet ødelagt.

Det er sket fra fredag klokken 15 til lørdag klokken 13.30.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel