En spirituspåvirket mand mistede lørdag aften kontrollen over sin bil, kørte i grøften og fik inddraget sit kørekort, oplyser politiet.
Fuld bilist endte i grøften: Lørdag aften klokken 18.39 blev politiet kaldt til et færdselsuheld på Hovedvejen ved Viuf. En 51-årig mand kørte mod syd, da han ifølge vidner kørte for hurtigt og mistede herredømmet over sin bil. Bilen ramte nogle vejskilte undervejs, inden bilen endte i grøften, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Green.
Føreren slap uskadt fra uheldet, men politiet konstaterede ved ankomsten, at manden var påvirket af spiritus. Derfor blev hans kørekort administrativt inddraget på stedet.
