Kolding Netavis

Bronze til internationalt karatestævne

Elo Christoffersen

Mille Fabricius vinder bronze til internationalt karatestævne i Kolding.

I denne weekend afholdes Kaizen Danish Open i Sydbank Arena i Kolding. Lørdag vandt Mille Fabricius en bronzemedalje i kata.

Til stævnet i Sydbank Arena deltog Mille Fabricius både som junior- og seniorkæmper. Bronzemedaljen vandt Mille Fabricius som juniorkæmper, mens hun i senior sluttede på en flot 5. plads.

Med deltagelse af mere end 500 kæmpere fra bl.a. Danmark, Frankrig, Holland og Rumænien er det et stort internationalt stævne, der afholdes i Kolding. Mille Fabricius er på det danske karatelandshold, hvor hun kæmper i disciplinen kata. Karate indeholder to stævnediscipliner, kata, der er en serie øvelser uden modstander og kumite, der er kamp mellem to kæmpere.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *