Kolding Netavis

Bilist kørte fast i vandkanten

Elo Christoffersen
Bilen var kørt fast i strandkanten og kunne ikke komme fri. Foto: Rømø Redningsstation.

Bilisten blev reddet i land af brandvæsnet.

Kort før klokken 13 blev Rømø Frivillige Brandværn kaldt til Lakolk Strand, hvor en bilist var kørt fast i strandkanten.

Efterfølgende blev Rømø Redningsstation tilkaldt. Af hensyn til miljøet, blev bilen trukket ind på fast grund. Vesterhavet skulle nemlig stige 1,5 meter endnu.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel