Kolding Netavis

Beredskabet på øvelse

Elo Christoffersen
Statister spillede tilskadekomne ved øvelsen. Foto: H.E. Haulrich.

Der var tale om en øvelse.

Torsdag var der øvelse ved Energinet i Egtved. Her trænede politi, brandvæsen sammen med ambulancer og lægebil.

Ved øvelsen deltog Energinet, Trekantområdets Brandvæsen, Region Syddanmark, Sydøstjyllands Politi og flere frivillige, der blandt andet spillede tilskadekomne under et fiktivt opstået uheld.

Øvelsens formål var, at træne beredskaberne og Energinets personale, så alle er klar og klædt på til at kunne håndtere en eventuel hændelse.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel