En person blev kørt på Kolding Sygehus med lettere forbrændinger.
Søndag aften klokken 21.37 opstod der en voldsom brand i et hus på Skovgærdet i Kolding. Flammer og kraftig røg stod ud af taget, og branden varede flere timer, før den blev slukket. Det skriver jv.dk.
En beboer vågnede ved røg fra kælderen, og kort efter opstod der flammer og eksplosionslignende brag. Der var to beboere i huset; begge kom ud og blev kørt til skadestuen, hvor den ene fik lettere forbrændinger.
TrekantBrand indsatte 17 brandfolk, tre tankvogne, to sprøjter og en stigevogn i slukningen. Politiet oplyser, at branden formodentlig skyldes elektrisk fejl, men den endelige årsag undersøges.
Området er spærret af for nærmere undersøgelse.








