Bilka-medarbejdere delte croissanter og kakao ud for at sprede glæde i morgentrafikken.
En lille gruppe Bilka-medarbejdere mødte torsdag morgen op i krydset ved Bilka Kolding iført gule overtræksveste. Forbipasserende bilister blev mødt med smil samt uddeling af croissanter og kakao. I alt fik 250 bilister en hyggelig pose leveret gennem bilvinduet.
Formålet var at skabe glæde i den travle morgentrafik og ønske bilisterne en god dag på vejene.
Lærke Sommerlund Thiemer, Customer Experience Ambassador i Bilka Kolding, fortæller i en mail til Kolding Netavis, at de mange positive reaktioner overraskede dem:
-Vi håber at sprede smil og sende koldingenserne godt videre i trafikken.
Initiativet blev modtaget med stor begejstring og er med til at sætte et positivt præg på morgenen for både bilister og medarbejdere.



