Kolding Netavis

Ude med fotovognen: Så mange kørte for stærkt

Elo Christoffersen

Ni bilister får en “træls” hilsen fra politiet.

Der er landsdækkende hastighedskampagne.

Derfor har ATK (Automatisk fartkontrol, red.) været på fokusstrækningen fra 2020 – Lunderskovvej i Vejen kommune.

99 procent af de passerede køretøjer overholdt fartgrænsen, men ni bilister får en træls hilsen i e-boks. Hurtigste bilist kørte 112 km/t, hvilket giver et klip i kørekortet, oplyser Syd- & Sønderjyllands Politi på Twitter.

Foto: Syd- & Sønderjyllands Politi.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *