Der er sket store skader efter branden i den tidligere grillbar.
Tidligere grillbar brændt: Mega Grill House i Søndergade i Vamdrup er brændt. Alarmen om brand indløb via 112 lørdag morgen klokken 05.16, hvor den tidligere grillbar stod i flammer.
Det lokale brandvæsen, der fik assistance fra stationen i Skodborg, var færdige på stedet kort efter klokken 08.
Der er sket store skader i den tidligere grillbar, der har stået tom siden Louise Lui Gandrup lukkede grillbaren i oktober sidste år.
Brandårsagen kendes endnu ikke. Vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Torben Møller, fortæller til Kolding Netavis, at brandårsagen skal undersøges nærmere.
Se billederne øverst i artiklen…





