Kolding Netavis

Spritbilist talte i håndholdt telefon

Elo Christoffersen
Foto: Rigspolitiet (Arkivfoto)

Manden er blevet sigtet for spirituskørsel, oplyser politiet.

Spritbilist talte i håndholdt telefon: En 61-årig mand fra Kolding-området gjorde natten til søndag klokken 01.19 opmærksom på sig selv, da han kørte ad Kløvervej i Kolding i sin bil – en Toyota Aygo.

En patrulje spottede manden, der talte i håndholdt mobiltelefon. Der blev lavet en alkometertest på manden, der viste han havde en promille, der var væsentligt over det tilladte. Det fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Kiær.

Manden er derfor både sigtet for spirituskørsel og for at tale i håndholdt telefon.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel