40-årig rumænsk statsborger blev idømt fængsel og udvist efter butikstyverier i Kolding.
Rumæner dømt for butikstyverier i Kolding Storcenter: En 40-årig mand fra Rumænien er blevet idømt 30 dages fængsel for tyverier fra tre butikker i Kolding Storcenter den 20. marts.
Manden modtog dommen og blev efterfølgende fængslet. Samtidig blev han udvist af Danmark med et indrejseforbud på seks år.
