Kolding Netavis

Rift om billetterne til næste års SEOday i Kolding

Elo Christoffersen
Af Elo Christoffersen
Foto: Maria Tuxen Hedegaard.

Kolding bliver igen centrum for landets største konference, når der er SEOday i Kolding. Det handler om søgeoptimering.

Det er den 1. februar, at eksperter fra ind- og udland dukker op hos Comwell Kolding for at fortælle om alt det nye til SEOday i Kolding. Det er interessant for virksomheder, der ønsker at ligge helt i top, når brugere søger på Google.

For synlighed på Google er lig med indtjening. Og AI kommer til at sætte sit præg på 2024-udgaven af SEOday den 1. februar. Det kan næsten ikke være anderledes, siger medarrangør Andreas Bach-Laursen:

-Det har næsten været en udfordring at få oplægsholderne til at tale om andet. Men selv om AI fylder rigtig meget for os alle sammen, så er det afgørende for os, at SEOday også er bredere end det. For når det gælder SEO, så er AI ikke det eneste nye, som er på vej, siger han i en pressemeddelelse.

Andreas Bach-Laursen er underviser på IBA Erhvervsakademi Kolding, som står bag det internationale arrangement i samarbejde med marketingbureauet S360.

-Vi har altid en ambition om, at arrangementet ikke kun er for tech-nørder. Det skal være for alle, som har interesse i at blive klogere på den nyeste viden om SEO, understreger Andreas:

-Det gælder eksempelvis for de mange mindre virksomheder, som hvert år har repræsentanter på SEOday. De har brug for værktøjer, som de kan gå lige hjem og benytte. Her er AI-værktøjer jo allerede så tilgængelige, at man vil finde mange lavt hængende frugter, så man bliver mere effektiv i sit daglige arbejde med SEO.

Der er 400 billetter til SEOday, og to tredjedele er solgt allerede. Du kan læse mere på seoday.dk.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Så får du nyheder direkte i din indbakke.

Vi spammer ikke!

Tagget med:
Del denne artikel