Ulykken skete tirsdag formiddag. Togtrafikken var stoppet i godt to timer.
Togdriften mellem Kolding og Lunderskov blev tirsdag kort efter klokken 11 stoppet. Det skyldtes en personpåkørsel på togstrækningen ved Plovfuren i Kolding.
En person er afgået ved døden. De pårørende er underrettet, oplyser Sydøstjyllands Politi i en pressemeddelelse.
Redningsmandskabet og politiet var ved 13.30-tiden færdige på stedet og togdriften kører igen.




