Kolding Netavis

Mand onanerede foran togpassagerer

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Manden er blevet siget for blufærdighedskrænkelse.

Sydøstjyllands Politi har lørdag sigtet en 46-årig mand for blufærdighedskrænkelse.

-Manden onanerede foran togpassagerer i et tog på banegården i Kolding, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Mads Flansmose, til Kolding Netavis.

Politiet blev tilkaldt kort før klokken 09 lørdag og sigtede manden for blufærdighedskrænkelse.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel