Kolding Netavis

Mand dømt for besiddelse af kokain

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

En 31-årig mand fra Sønderborg er blevet idømt fængsel for kokainbesiddelse i Kolding.

Mand dømt for besiddelse af kokain: En 31-årig mand bosat i Sønderborg Kommune er ved Retten i Kolding blevet idømt to år og tre måneders fængsel. Han blev fundet skyldig i, sammen med andre, at have været i besiddelse af mindst 494,62 gram kokain på en adresse i Kolding med henblik på videreoverdragelse. Det oplyser Sydøstjyllands Politi.

Derudover blev han dømt for besiddelse af 0,98 gram hash og én joint til eget forbrug.

Manden modtog dommen i retten og blev fængslet umiddelbart efter.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel