Kolding Netavis

Mand anholdt: Råbte “kakerlakker” efter politiet

Elo Christoffersen

Manden blev anholdt og taget med på politistationen.

En 25-årig mand fra Kolding blev natten til lørdag anholdt i Søndergade i Kolding.

-Han råbte “kakerlakker” efter politiet i forbindelse med noget uro, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, John Skjødt, til Kolding Netavis.

Manden blev anholdt og sigtet for forseelsen. Det skete klokken 01.10 natten til lørdag.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel