Kolding Netavis

Kvinde fik selv slukket “brand”

Elo Christoffersen

Trekantområdets Brandvæsen blev onsdag aften kaldt til brand i en villa i Kolding. Beboeren fik selv slukket branden.

Onsdag aften ved 18.45-tiden blev Trekantområdets Brandvæsen station Kolding kaldt til brand i en villa på Broagervej i Kolding:

– Der var udbrudt brand i en stikkontakt – der var som sådan ikke brand – men det gav en del røgudvikling, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Jesper Brian Jensen, til Kolding Netavis.

Husets beboer – en 45-årig kvinde – fik selv slukket ilden eller overgangen i stikkontakten, oplyser politiet.

Foruden brandvæsnet var der en ambulance samt en patruljebil på stedet. Der blev dog ikke brug for ambulancen:

– Det er helt rutinemæssigt, at der kommer en ambulance, slutter Jesper Brian Jensen.

Politiet oplyser, at dele af villaen er sodskadet.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel