Kolding tabte 25-36 til Mors-Thy Håndbold Akademi.
Kolding tabte til Mors-Thy: Kolding IF’s U19 herrer tog fredag aften mod Mors-Thy Håndbold Akademi i Sydbank Arena i Kolding.
Der stod Mors-Thy på det meste af kampen. I første halvleg fulgte Kolding dog med og var bagud med to mål, men i slutningen af første halvleg trak Mors-Thy fra og gik til pause me den føring på 11-20. Og kampen endte med et 25-36 til Kolding IF mod Mors-Thy.
Kolding er i skrivende stund nummer seks.
Se billederne øverst i artiklen…














