Kolding HK tabte 18-31 til ligakvindeholdet fra Bjerringbro FH og er dermed ude af pokalturneringen.
Kolding HK ude af pokalturneringen: Tirsdag aften var skulle Kolding HK’s kvinder fra 2. division møde ligakvinderne fra Bjerringbro FH. Her gjaldt det om avancement i pokalturneringen.
Kolding fulgte fint med i første halvleg, der endte 10-16 til udeholdet.
I anden halvleg lagde Bjerringbro FH mere og mere tryk på Kolding HK. Der var ikke meget at gøre og det endte med, at Kolding HK tabte 18-31 til Bjerringbro FH.
Dermed er Kolding ude af pokalturneringen.
Se billederne øverst i artiklen…












