Kolding Netavis

KIF taber hjemme mod Aalborg

Elo Christoffersen

Det blev til et nederlag hjemme i Sydbank Arena.

KIF Kolding kom lørdag eftermiddag skidt fra start i ligakampen mod topholdet i herrehåndboldligaen, Aalborg Håndbold. Der skulle gå hele fem minutter inden KIF kom på scoringstavlen.

Aalborg Håndbold afgjorde kampen i første halvleg.

Kolding kom bedre ind i kampen i anden halvleg, men var aldrig i nærheden af sejren. KIF Kolding tabte kampen med 32-39.

KIF Kolding skal igen i kamp i herrehåndboldligaen på onsdag, hvor holdet på udebane skal møde Lemvig.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *