KIF Kolding vandt en sikker sejr på 40-31 over USA’s landshold.
KIF Kolding vandt over USA’s landshold: Fredag eftermiddag spillede KIF Koldings 1. divisionshold en træningskamp. Det var USA’s landshold, der var på besøg i Sydbank Arena i Kolding.
KIF Kolding havde styr på kampen og var foran hele kampen. KIF Kolding kunne gå til pause med 22-13. Og det endte med en sejr på 40-31.
Selv om kampen blev spillet fredag eftermiddag, var der flere hunderede tilskuere til kampen.
KIF Kolding skal spille kamp igen næste fredag i Sydbank Arena, hvor Elitesport Vendsyssel er modstanderen. Der er kampstart klokken 19.30.
Se billederne øverst i artiklen…





















