Kolding Netavis

KIF Kolding fik genoprejsning

Elo Christoffersen

KIF Kolding fik mandag aften genoprejsning.

Mandag aften var KIF Kolding igen i aktion i herrehåndboldligaen. I Sydbank Arena var Ribe-Esbjerg HH på besøg. Og KIF Kolding fik genoprejsning efter fredagens afklapsning på hele 40-27 i Aalborg.

Det lykkedes KIF Kolding, at vinde kampen med 35-33 (16-16 ved pausen).

Dermed har koldingenserne to point efter to kampe i herrehåndboldligaen.

Der var 450 tilskuere til kampen.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *