Dialogmødet foregår i Pulzion i Kolding.
Inviterer til åben dialog om foreningslivet: Tirsdag den 5. maj klokken 17-18 inviterer Jonas Kallan Langvad (V), formand for Fritids- og Idrætsudvalget, sammen med næstformand Jan Skræddergaard (DF) alle lokale foreninger til en åben dialog om foreningslivet i Kolding Kommune. Mødet finder sted i Pulzion, hvor deltagerne kan nyde en kop kaffe og en god snak om idrætslivet i kommunen.
Formålet med arrangementet er at høre foreningernes erfaringer, idéer og forslag til, hvordan faciliteterne kan forbedres og udnyttes bedre, så der skabes endnu bedre aktiviteter for medlemmerne.
-Vi ønsker at lytte til foreningerne, da deres input er afgørende for, hvordan vi kan udvikle rammerne for idrætten i Kolding Kommune. Alle gode idéer til større arrangementer eller vedvarende aktiviteter er mere end velkomne, fortæller Jonas Kallan Langvad i en pressemeddelelse.
Næstformand Jan Skræddergaard understreger vigtigheden af dialogen:
-Vi vil gerne høre direkte fra jer, der hver dag skaber værdi i foreningerne. Det er jeres input, som gør det muligt for os at prioritere og styrke rammerne.
Alle foreninger, uanset størrelse og aktivitet, er velkomne til at komme forbi Caféen i Pulzion og deltage i den uformelle samtale. Der er plads til både konkrete forslag og nye tanker.
Mødet er åbent for alle, der ønsker at bidrage til udviklingen af foreningslivet i Kolding.
