Kolding Netavis

Ild var næsten gået ud af sig selv

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Røgdykkere rykkede ud til ild i lejlighed på Piledamsvej i Kolding.

Ild var næsten gået ud af sig selv: Lørdag eftermiddag klokken 13.53 rykkede et hold røgdykkere ud til en bolig på Piledamsvej i Kolding, hvor anden etage var fyldt med røg. Indsatsleder Morten Mølbæk fortæller til jv.dk, at de frygtede en person kunne være inde i boligen, men heldigvis blev dette hurtigt afkræftet.

Branden var opstået på et badeværelse, hvor tøj havde ulmet og skabt meget røg. Da brandvæsenet kom frem, var ilden næsten gået ud af sig selv.

Politiet har spærret lejligheden af for at undersøge brandårsagen, og skadesservice arbejder på sagen. De øvrige lejligheder i bygningen blev ikke påvirket af branden.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel