Beboeren blev sigtet for overtrædelse af beredskabsloven.
Ild i træ ved siden af hus: Brandvæsnet rykkede fredag kort efter klokken 15 ud til en melding om brand på Ingridsvej i Kolding.
-Der var brand i et træ ved siden af et hus. Det skyldtes brug af en ukrudtsbrænder, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Rune Nielsen.
Brandvæsnet fik slukket ilden. Beboeren blev sigtet for overtrædelse af beredskabsloven, hvilket udløser en bøde.
