Så er der åbnet for pladsen til Grøn i Kolding, Folk spurtede ind på pladsen
Folk spurtede ind på pladsen: Klokken 13 blev pladsen, hvor årets Grøn i Kolding løber af stablen, åbnet.
Og mange spurtede ind på pladsen.
Og vejret er strålende. Der er solskin og 25 grader. Så der skal nok drikkes både vand og øl – og så er det en god idé, at festivalgæsterne husker solcremen, da solen bager ned over pladsen.
Koncerterne starter klokken 13.45.







