To biler var impliceret i uheldet i Kolding.
Færdselsuheld i Kolding: To bilister var søndag klokken 12.50 impliceret i et færdselsuheld i krydset Vestre Ringgade/Katrinegade i Kolding, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Andreas Juul.
Uheldet skete i forbindelse med, at den ene part foretog et venstresving.
De implicerede parter var en 26-årig kvinde, der ikke er fra lokalområdet og en 71-årig udenlandsk mand.
Der skete heldigvis kun ringe materiel skade. Ingen personer kom noget til, oplyser politiet.
