Pil leverede en rørende og opløftende koncert på Grøn i Kolding.
En rørende koncert Den danske sangerinde Pil skabte en mindeværdig koncertoplevelse på Grøn i Kolding med sine sange om de skæve følelser. Gennem et legende popunivers berørte hun emner som ensomhed og ulykkelig kærlighed på en præcis og genkendelig måde, hvor publikum kunne mærke, at der var noget på spil.
Pil formåede at skildre pinlige scenarier så levende, at man næsten kunne mærke dem selv. Et af højdepunkterne var, da hun fremførte sin gennembrudssang “Nattely” fra 2019 samt andre populære hits som “Omvendt” og “Dronning Af Månen”.
Hendes talentfulde sangskrivning blev belønnet med priser som DR Karrierekanonen i 2021 og P3 Talentet til P3 Guld i 2023, og hendes liveoptræden på Grøn var intet mindre end en bevægende oplevelse for hendes debut på Grøn.
Se billederne øverst i artiklen…







