Kolding Netavis

Brandvæsnet rykkede ud til “mindre” forurening

Elo Christoffersen

Opgaven var hurtigt klaret.

Trekantbrand, station Kolding, måtte torsdag ved 13.15-tiden rykke ud til Kokbjerg i Bramdrupdam. Her var der melding om, at der var spildt olie på en strækning.

Heldigvis var der tale om en mindre forurening. Trekantbrand klarede det med kattegrus.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel