Kolding Netavis

Brandvæsen måtte ud til løsreven båd

Elo Christoffersen

Heldigvis var der ingen personer ombord.

En sejlbåd blev søndag kort efter klokken 09 set flyde rundt ude i Kolding Fjord.

Båden havde formentlig løsrevet sig fra en fortøjning ved Ægirsvej og var drevet ind mod Kolding Roklub.

Trekantbrand fik en båd i vandet og kunne konstatere, at der ikke var nogen personer ombord på båden. Båden blev taget med ind til nordhavnen og man fortøjede den indtil videre.

I følge netavisens oplysninger har båden ikke været i brug længe, da den var helt sat til med alger.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel