Kolding Netavis

Brand igen: Denne gang i en campingvogn

Elo Christoffersen

Der er mistanke til, at branden er påsat.

Det er blot to dage siden, at en bil brændte på samkørselspladsen på Hoppesvej ved Vonsild nær E45.

Og nu skete det så igen. Natten til torsdag ved 03.05-tiden blev der stukket ild til en ældre campingvogn, der holdt på parkeringspladsen.

-Branden er formentlig påsat, men vi har ingen mistænkte, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Jeppe Thranum, til Kolding Netavis.

Campingvognen er udbrændt.

Her ses bilen, der brændte på parkeringspladsen mandag aften. Foto: Elo Christoffersen.
Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel