Kolding Netavis

Brand i Vonsild: To personer blev kørt til tjek på sygehuset

Elo Christoffersen

Brand i en opvaskemaskine var årsagen til en mindre brand i et hus i Vonsild.

To personer blev kørt på sygehuset til tjek for røgforgiftning i forbindelse med en brand i en opvaskemaskine i et hus på Østervænget i Vonsild.

-Der skete en kortslutning i opvaskemaskinen og det skabte en brand i det elektroniske system. Det udviklede røg, men der skete ingen skader på bygningen, fortæller vagtchefen hos Sydøstjyllands Politi til Kolding Netavis.

To beboere i huset – en mand og en kvinde, der begge er 45 år, blev i følge politiet kørt på sygehuset til tjek for røgforgiftning.

Trekantbrand fik melding om branden fredag aften klokken 21.57.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel