Kolding Netavis

Bilist sigtet for vanvidskørsel

Elo Christoffersen
Foto: Thomas Tolstrup/Rigspolitiet (Arkivfoto)

Bilisten har fået konfiskeret sin bil i Kolding.

Bilist sigtet for vanvidskørsel: Sidst på eftermiddagen mandag standsede en politipatrulje en bil på Sydbanegade i Kolding, oplyser politikommissær ved Sydøstjyllands Politi, Søren Pedersen, til TV Syd.

Bilens mandlige fører blev bedt om at puste i alkometeret, hvor det viste sig, at han havde en promille på over 2,0.

Som følge heraf blev føreren sigtet for vanvidskørsel, og hans bil blev konfiskeret på stedet.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel