Bilisten har fået konfiskeret sin bil i Kolding.
Bilist sigtet for vanvidskørsel: Sidst på eftermiddagen mandag standsede en politipatrulje en bil på Sydbanegade i Kolding, oplyser politikommissær ved Sydøstjyllands Politi, Søren Pedersen, til TV Syd.
Bilens mandlige fører blev bedt om at puste i alkometeret, hvor det viste sig, at han havde en promille på over 2,0.
Som følge heraf blev føreren sigtet for vanvidskørsel, og hans bil blev konfiskeret på stedet.
