Kolding Netavis

19-årig mand udsat for røveri i baggård

Elo Christoffersen
Foto: Rigspolitiet (Arkivfoto)

Sydøstjyllands Politi efterlyser vidner i sagen.

19-årig mand udsat for røveri i baggård: En 19-årig mand blev natten til søndag ved 02.50-tiden passet op af tre ukendte mænd. I baggården ved Den Blå på Lilletorv i Kolding blev han frarøvet sin pung og dankort.

Sydøstjyllands Politi har endnu ikke nogen sigtede i sagen:

-Vi kan ikke give en nærmere beskrivelse af de tre mænd på nuværende tidspunkt, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Green.

Vidner, der har set eller hørt noget i nattelivet omkring tidspunktet for overfaldet, bedes henvende sig til politiet på 114. Røveriet blev meldt til politiet klokken 03.19.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel