Sydøstjyllands Politi efterlyser vidner i sagen.
19-årig mand udsat for røveri i baggård: En 19-årig mand blev natten til søndag ved 02.50-tiden passet op af tre ukendte mænd. I baggården ved Den Blå på Lilletorv i Kolding blev han frarøvet sin pung og dankort.
Sydøstjyllands Politi har endnu ikke nogen sigtede i sagen:
-Vi kan ikke give en nærmere beskrivelse af de tre mænd på nuværende tidspunkt, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Green.
Vidner, der har set eller hørt noget i nattelivet omkring tidspunktet for overfaldet, bedes henvende sig til politiet på 114. Røveriet blev meldt til politiet klokken 03.19.

