10 biler fra Kolding Kommune har fået flade dæk efter hærværk ved Ålegården i Kolding.
10 kommunale biler fik piftet dæk: Natten til mandag blev 40 bildæk på kommunale biler i Kolding punkteret. Det betyder, at 10 biler på en parkeringsplads ved Ålegården nu står med helt flade dæk. Parkeringspladsen ligger bag Børne- og Uddannelsesforvaltningens bygning, skriver TV Syd.
Politiet modtog anmeldelsen om det omfattende hærværk klokken 00.44 og har igangsat efterforskning:
-Det er noget, vi kigger nærmere på og efterforsker videre. Vi opfordrer alle, der har oplysninger i sagen, til at kontakte os på 114, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Green, til TV Syd.
Kolding Kommune bekræfter hændelsen over for tv-stationen. Kommunen fortæller, at det ikke er første gang, at det er sket.
