Kolding Netavis

10 kommunale biler fik piftet dæk

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

10 biler fra Kolding Kommune har fået flade dæk efter hærværk ved Ålegården i Kolding.

10 kommunale biler fik piftet dæk: Natten til mandag blev 40 bildæk på kommunale biler i Kolding punkteret. Det betyder, at 10 biler på en parkeringsplads ved Ålegården nu står med helt flade dæk. Parkeringspladsen ligger bag Børne- og Uddannelsesforvaltningens bygning, skriver TV Syd.

Politiet modtog anmeldelsen om det omfattende hærværk klokken 00.44 og har igangsat efterforskning:

-Det er noget, vi kigger nærmere på og efterforsker videre. Vi opfordrer alle, der har oplysninger i sagen, til at kontakte os på 114, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Thomas Green, til TV Syd.

Kolding Kommune bekræfter hændelsen over for tv-stationen. Kommunen fortæller, at det ikke er første gang, at det er sket.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel